آیا شهرهای اروپا برای سفر مناسب هستند؟
نوشته شده توسط : sanaz

شهرهای اروپا برای سفر مناسب هستند اگر شما علاقه‌مند به دیدن فرهنگ‌ها، تاریخ‌ها و مناظر زیبای متنوع باشید. البته بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد که کدام شهر را انتخاب کنید.

آمستردام در هلند، بارسلونا در اسپانیا، دوبلین در ایرلند و پاریس در فرانسه از محبوب‌ترین شهر‌های اروپا برای سفر در سال ۲۰۲۲ هستند. این شهر‌ها دارای جاذبه‌های شهری و طبیعی فوق‌العاده‌ای هستند که می‌توانید در آن‌ها خاطرات زیبایی بسازید.

برای انتخاب تور اروپا، بهتر است علاقه‌مندان و مسافران سبک مورد علاقه‌ی خود برای سفر را بشناسند و اطلاعات کلی پیرامون ویژگی‌های شاخص نقاط مختلف اروپا داشته باشند. بعضی از کشور‌های اروپایی مانند اتریش، چک و اسلواکی، مجارستان، هلند، بلژیک، صربستان، لهستان، کرواسی، آلمان، یونان و پرتغال دارای قدمت تاریخی زیادی هستند و همچنین جاذبه های گردشگری زیادی دارند.حمل و نقل عمومی در هلند و شهرهای اروپا

جاذبه های پاریس

پاریس شهری است که جاذبه‌های فراوانی برای دیدن دارد. از معروف‌ترین جاذبه‌های پاریس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- برج ایفل، سمبل پاریس و از افتخارات فرانسوی‌ها که در سال ۱۸۸۹ به مناسبت صد سالگی انقلاب فرانسه طراحی و ساخته شد. این برج ۳۲۴ متر ارتفاع دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند با آسانسور یا پله به بالای آن بروند و از منظره شهر لذت ببرند. شب‌ها نورپردازی زیبایی روی برج انجام می‌شود که چشم‌نواز است.

- موزه لوور، پربازدیدترین موزه جهان و یکی از جاهای دیدنی پاریس که در سمت راست رود سن قرار دارد. این موزه بیش از ۳۸۰۰۰ اثر هنری و تاریخی را در خود جای داده است. از معروف‌ترین آثار موجود در موزه لوور می‌توان به تابلوی مونالیزای لئوناردو داوینچی، تندیس ونوس د میلو، کد حمورابی و تابلوی عشاء آخر اشاره کرد.

- کلیسای نوتردام، یک کلیسای سبک گوتیک که در جزیره سن لوئی در رود سن قرار دارد. این کلیسا در سال ۱۳۴۵ پس از دو قرن ساخت به پایان رسید. کلیسای نوتردام دارای دو برج بلند و تعداد زیادی مجسمه چوبی و سنگی است. در فرودین ۱۳۹۸، این کلیسا دچار آتش‌سوزی عظیم شد و بخش‌های زیادی از آن خسارت دید.

- موزه دورسه، یکی از معروف‌ترین موزه‌های پاریس که در ساختمان ایستگاه قطار سابق قرار دارد. این موزه بیش از ۴۰۰۰ اثر هنری از قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم را نمایش می‌دهد. از جمله آثار مشهور موجود در موزه دورسه می‌توان به تابلوهای ون گوگ، رنوار، دگا، سزان و مونه اشاره کرد.شهرهای زیبای فرانسه برای توریست ها





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: